inloggen
pagina afdrukken |
Mail deze vacature
Vacatures »
Communicatiemedewerker
Vacaturedetails
Vacaturenummer |
BWIN25 |
Vacaturenaam |
Communicatiemedewerker |
Startdatum |
26-07-2024 |
Einddatum |
02-10-2024 |
Locatie |
Maastricht |
Opdrachtgever |
Be Well Zorgprofessionals |
Over de functie |
Geen dag is hetzelfde omdat er altijd nieuwe onderwerpen zijn om over te communiceren. Je bent creatief met sociale media maar hebt ook een goed gevoel voor taal. Je weet onze doelgroepen te bereiken en verzorgt zowel de recruitmentcommunicatie als de bedrijfscommunicatie. |
Wat verwachten we van je |
HBO werk- en denkniveau; Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare rol; Gevoel voor taal; Interesse in een breed spectrum van de communicatie; Je kunt goed omgaan met mensen met diverse achtergronden en op allerlei plekken; Leergierig |
Wat bieden we je |
De communicatiemedewerker werkt intensief samen met onze recruiters, consultants en business managers. De communicatiemedewerker is verantwoordelijk voor: • het bedenken, uitvoeren en evalueren van werving strategieën (o.a. mailingen, nieuwsbrieven, referral acties en evenementen); • het uitvoeren van arbeidsmarkt- en doelgroep analyses en voor het opzetten en beheren van online communities voor kandidaten en medewerkers; • het opzetten en uitvoeren van de communicatiematrix in de vorm van een content kalender; • de corporate communicatie met klanten, de arbeidsmarktcommunicatie met zorgprofessionals en de interne communicatie met medewerkers; • het creëren, verzamelen en verspreiden van content (tekst en beeld) en de interactie met de doelgroepen die steeds persoonlijker moet worden; • het ontwikkelen van een sterk employer brand; • signaleren van trends en marktontwikkelingen in de zorgmarkt en adviseren wat deze voor Be Well kunnen betekenen; • beheren van de marketing- en communicatiemiddelen: o website (Wordpress en Google analytics) o social media (o.a. Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube) o nieuwsbrieven (Mailchimp); • analyseren en rapporteren van de effectiviteit en de efficiency van de communicatie en hulpmiddelen; volgers, bezoekers, CTR, lezers nieuwsbrieven, bereik, conversie, etc. Verbeteracties voorstellen en doorvoeren; • organiseren van (netwerk) events voor klanten, zorgprofessionals en interne medewerkers; |
Functieverband |
Vast (jaar) contract |
Salarisindicatie |
Afhankelijk van opleiding en ervaring |
Arbeidsvoorwaarden |
- Een vast (jaar) contract
- Vakantiegeld en pensioen
- Een extra maand bonus
- Opleidingsmogelijkheden
- Een fijne werkomgeving
- Thuiswerken in overleg
|
Aanvullende informatie |
Voor meer informatie neem contact op met Arthur Pechholt. Bel 06 54288469 of mail naar a.pechholt@bewellprofs.nl |
Functiebeschrijving
Functienummer |
BWIN25 |
Functienaam |
Communicatiemedewerker |
Doel |
De communicatiemedewerker is verantwoordelijk voor het up-to-date houden van onze website, het creëren, verzamelen en verspreiden van content, het regelen van promotiemateriaal tot en met het organiseren van events. |
Plaats in de organisatie |
De communicatiemedewerker rapporteert aan de directie. De communicatiemedewerker werkt intensief samen met de recruiters, consultants en klantmanagers. |
Resultaatgebieden |
De communicatiemedewerker is mede verantwoordelijk voor de marketing- en communicatiestrategie. De communicatiemedewerker is verantwoordelijk voor: • het bedenken, uitvoeren en evalueren van werving strategieën (o.a. mailingen, nieuwsbrieven, referral acties en evenementen); • het uitvoeren van arbeidsmarkt- en doelgroep analyses en voor het opzetten en beheren van online communities voor kandidaten en medewerkers; • het opzetten en uitvoeren van de communicatiematrix in de vorm van een content kalender; • de corporate communicatie met klanten, de arbeidsmarktcommunicatie met zorgprofessionals en de interne communicatie met medewerkers; • het creëren, verzamelen en verspreiden van content (tekst en beeld) en de interactie met de doelgroepen die steeds persoonlijker moet worden; • het ontwikkelen van een sterk employer brand; • signaleren van trends en marktontwikkelingen in de zorgmarkt en adviseren wat deze voor Be Well kunnen betekenen; • beheren van de marketing- en communicatiemiddelen: o website (Wordpress en Google analytics) o social media (o.a. Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube) o nieuwsbrieven (Mailchimp); • analyseren en rapporteren van de effectiviteit en de efficiency van de communicatie en hulpmiddelen; volgers, bezoekers, CTR, lezers nieuwsbrieven, bereik, conversie, etc. Verbeteracties voorstellen en doorvoeren; • organiseren van (netwerk) events voor klanten, zorgprofessionals en interne medewerkers; |
Competenties |
Ondernemend, commercieel, communicatief vaardig (zowel mondeling als schriftelijk), creatief, resultaatgericht, initiatief, volhardend, samenwerken, verantwoordelijk. |
Kennis & vaardigheden |
De communicatiemedewerker heeft een relevante opleiding op minimaal HBO niveau afgerond (bijvoorbeeld Marketing, Communicatie of Journalistiek) en minimaal 3 jaar ervaring. Kennis van online recruitment, social media en arbeidsmarktcommunicatie. |
Aanvullende informatie |
Voor meer informatie neem contact op met Arthur Pechholt, telefoon 06 54288469 of mail naar a.pechholt@bewellprofs.nl |